موسسه موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی
آغاز رسمی بیست و چهارمین نشست شورای حکام مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه (سیرداپ) در بانکوک- تایلند
آغاز رسمی بیست و چهارمین نشست شورای حکام مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه (سیرداپ) در بانکوک- تایلند با حضور سفیر محترم جمهوری اسلامی در تایلند و جناب آقای دکتر هوشنگ محمدی معاون محترم وزیر در امور توسعه مدیریت و منابع به نمایندگی از وزیر جهادکشاورزی

مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نشست شورای حکام مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه (سیرداپ) در بانکوک- تایلند با حضور اعضای شورای حکام متشکل از وزرای مرتبط با توسعه روستایی 15 کشور عضو در هتل نوواتل بانکوک بطور رسمی آغاز شد. مدیرکل سیرداپ به نمایندگی از اعضای شورای حکام ضمن عرض تسلیت به دولت جمهوری اسلامی ایران بواسطه شهادت رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه و بمتظور احترام به ایشان، درخواست نمود تا حاضرین یک دقیقه بایستند.
در ادامه این مراسم، مدال توسعه روستایی عزیز الحق بواسطه تلاشهای نهادها و افراد مختلف به برگزیدگان اهدا شد. جمهوری اسلامی ایران نیز طی دوسال گذشته دو برنده این مدال را داشته است.
لازم بذکر است سیرداپ درحال حاضر دارای 15 کشور از منطقه آسیا و اقیانوسیه است. ج.ا.ا از سال 1383با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی عضو این مرکز میباشد. موسسه پژوهشها از طرف وزارت جهادکشاورزی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در کمیته فنی و کمیته اجرایی معرفی شده است. همچنین وزیر محترم جهادکشاورزی نماینده جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام میباشد.
کشورهای عضو سیرداپ هم اکنون شامل افغانستان، بنگلادش، فیجی، هندوستان، اندونزی، ایران، لائوس، مالزی، میانمار، نپال، پاکستان، فیلیپین، سریلانکا، تایلند و ویتنام می باشد.
رییس موسسه پژوهشها و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع به ترتیب بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران. و وزیر محترم جهادکشاورزی در سی وچهارمین نشست کمیته اجرایی، و بیست و چهارمین نشست شورای حکام سیرداپ شرکت نموده اند.
تاریخ:
1403/03/17
تعداد بازدید:
287
منبع:
Powered by DorsaPortal