موسسه موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی
1403/11/24 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/enews_EToolsFile_14031114-01-6b352b40-7b22-419f-9e39-083d1cc2a0fb.jpg
وبینار علمی مجازی تحت عنوان "چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال"
موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی، موسسه پژوهشی رابط با مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه CIRDAP دعوت به وبینار علمی مجازی تحت عنوان "چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال" می‌نماید.
تاریخ 12 فوریه 2025- ساعت 11 صبح به وقت بنگلادش
مطابق با 24 بهمن 1403- ساعت 8:30 صبح به وقت ایران
پیوند، شماره جلسه و رمز عبور (در محیط نرم‌افزار ZOOM)
 لینک ورود به وبینار
Meeting ID: 951 2467 4993
Passcode: 656793
 
 
 
تعداد بازدید: 530
Powered by DorsaPortal