موسسه موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی
وبینار علمی مجازی تحت عنوان "چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال"
موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی، موسسه پژوهشی رابط با مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه CIRDAP دعوت به وبینار علمی مجازی تحت عنوان "چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال" می‌نماید.
تاریخ 12 فوریه 2025- ساعت 11 صبح به وقت بنگلادش
مطابق با 24 بهمن 1403- ساعت 8:30 صبح به وقت ایران
پیوند، شماره جلسه و رمز عبور (در محیط نرم‌افزار ZOOM)
 لینک ورود به وبینار
Meeting ID: 951 2467 4993
Passcode: 656793
 
 
 
تاریخ:
1403/11/24
تعداد بازدید:
277
منبع:
Powered by DorsaPortal