موسسه موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی
1403/12/01 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/enews_EToolsFile_14031201-11-723077a7-cee7-4c36-87d3-bc6e1f2b1f82.jpg
نشست علمی با عنوان «بررسی ادارک مصرف کنندگان از ارزش برند دانش بنیان»
نشست علمی با عنوان «بررسی ادراک مصرف‏کنندگان از ارزش برند دانش بنیان (مطالعه موردی بازار داروهای گیاهی دانش‌بنیان)»با ارائه سرکار خانم دکتر الهام مهرپرور حسینی عضو هیات علمی محترم گروه پژوهشی سیاست‏های کشاورزی و غذا در تاریخ 01 اسفند 1403، از ساعت 09 الی 11 و با حضور مدیران و پژوهشگران موسسه پژوهش‏های برنامه‏ ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی به صورت حضوری توسط واحد آموزش موسسه پژوهش‏ها برگزار شد.
در این نشست با توجه به اهمیت تحقیقات بازاریابی در حوزه‌های مختلف، به ابعاد اقتصاد دانش‌بنیان از دیدگاه بازاریابی پرداخته شد. با بررسی ارزش ادراک‌ شده و ارزش ویژۀ برند دانش‌بنیان در گروه محصولات داروهای گیاهی، عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان و بازار هدف، معرفی و پیشنهادهایی در راستای رونق بازار محصولات دانش‌بنیان و حمایت دولت از آن ارائه شد و شرکت‌کنندگان در پایان نشست به بیان نظرات و دیدگاه­های خود درخصوص مباحث مطرح شده پرداختند.
 
 
   
 
 
 
تعداد بازدید: 199
Powered by DorsaPortal