1403/12/01
/Dorsapax/Data/Sub_0/File/enews_EToolsFile_14031201-11-723077a7-cee7-4c36-87d3-bc6e1f2b1f82.jpg
نشست علمی با عنوان «بررسی ادارک مصرف کنندگان از ارزش برند دانش بنیان»
نشست علمی با عنوان «بررسی ادراک مصرفکنندگان از ارزش برند دانش بنیان (مطالعه موردی بازار داروهای گیاهی دانشبنیان)»با ارائه سرکار خانم دکتر الهام مهرپرور حسینی عضو هیات علمی محترم گروه پژوهشی سیاستهای کشاورزی و غذا در تاریخ 01 اسفند 1403، از ساعت 09 الی 11 و با حضور مدیران و پژوهشگران موسسه پژوهشهای برنامه ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی به صورت حضوری توسط واحد آموزش موسسه پژوهشها برگزار شد.
در این نشست با توجه به اهمیت تحقیقات بازاریابی در حوزههای مختلف، به ابعاد اقتصاد دانشبنیان از دیدگاه بازاریابی پرداخته شد. با بررسی ارزش ادراک شده و ارزش ویژۀ برند دانشبنیان در گروه محصولات داروهای گیاهی، عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان و بازار هدف، معرفی و پیشنهادهایی در راستای رونق بازار محصولات دانشبنیان و حمایت دولت از آن ارائه شد و شرکتکنندگان در پایان نشست به بیان نظرات و دیدگاههای خود درخصوص مباحث مطرح شده پرداختند.
مطالب ارائه شده
تعداد بازدید:
199
Powered by
Dorsa
Portal