شرکت نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین نشست کمیته فنی (TC-36)مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه(CIRDAP)

سی و ششمین نشست کمیته فنی(TC-36)مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه(CIRDAP) در تاریخ 13 آبان ماه 1400 با حضور ریاست محترم موسسه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در کمیته فنی این نهاد بین المللی برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی کشور اندونزی و بصورت مجازی برگزار گردید نمایندگان کشورهای عضو و سایر مدعوین با بررسی مسائل فنی و ماموریت های سیرداپ در خصوص موضوعاتی همچون گسترش همکاری های درون سازمانی ، ارزیابی عملکرد مدیرکل و برنامه های سالانه پرداختند .

مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه( سیرداپ) یک نهاد بین دولتی است که در سال 1979 تاسیس شده است. این مرکز در حال حاضر 15 عضو دارد که جمهوری اسلامی ایران از سال 1381 بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی به عضویت آن درآمده است . هدف این مرکز کمک به ایجاد توسعه پایدار در جوامع روستایی کشورهای عضو از طریق توسعه معیشت ،کاهش فقر و افزایش اشتغال می باشد. جمهوری اسلامی ایران تاکنون تجربیات گرانبهایی را ازطریق این مرکز اندوخته است و تجربیات با ارزش خود را نیز به اشتراک گذاشته است .  

   
   
 
تاریخ:
1400/08/13
تعداد بازدید:
501
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ثبت نام دریافت تازه های نشر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی می باشد
Powered by DorsaPortal