وبینار علمی مجازی تحت عنوان "چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال"
موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی، موسسه پژوهشی رابط با مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه CIRDAP دعوت به وبینار علمی مجازی تحت عنوان "چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال" می‌نماید.
تاریخ 12 فوریه 2025- ساعت 11 صبح به وقت بنگلادش
مطابق با 24 بهمن 1403- ساعت 8:30 صبح به وقت ایران
پیوند، شماره جلسه و رمز عبور (در محیط نرم‌افزار ZOOM)
 لینک ورود به وبینار
Meeting ID: 951 2467 4993
Passcode: 656793
 
 
 
تاریخ:
1403/11/24
تعداد بازدید:
97
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ثبت نام دریافت تازه های نشر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 
 

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی می باشد
Powered by DorsaPortal